سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشت در دشت هموار می روید و نه درسنگلاخ ؛ همین گونه حکمت در دل فروتن آباد و بارور می شود، نه در دل متکبّر سرکش . [امام کاظم علیه السلام]
 
شنبه 89 آذر 13 , ساعت 7:19 عصر

عکس/فلک کردن خدمتکارزن درقاجار

منبع:  


شنبه 89 آذر 13 , ساعت 7:2 عصر

شریفی نیا کاندیدای ریاست جمهوری!+عکس

به گزارش بولتن، نصب تصاویر و بنرهای متعدد کاندیداتوری محمد رضا شریفی نیا و رضا رویگری در سر در ورودی تونل رسالت که برای فیلمبرداری نصب شده بود، سبب کنجکاوی مردم و ترافیک خودروهای در حال تردد از این محدوده شد.

در گوشه این تونل نیز مردم که بنرها و اقلام تبلیغاتی کاندیداهای آبی و قرمز را در دست داشتند در حال راهپیمایی بودند و این مسأله موجب تعجب مردم و رهگذران در نگاه اول شد؛ که پس از متوجه شدن از ساخته شدن فیلم در این محدوده به مسیر خود ادامه داده و از ترافیک خارج شدند.



این بنرها که تصاویری از شریفی‌نیا در نقش حاجی گرینوف است، متعلق به قسمت سوم فیلم اخراجی‌ها است. بنا بر این گزارش، از مدتی پیش کار ساخت اخراجی های 3 توسط مسعود ده نمکی کلید خورد.

این فیلم که مانند اخراجی های 1 و 2 در قالب طنز اجتماعی است، این بار چاشنی سیاسی آن بیشتر شده و به مقوله ایام پس از جنگ و انتخابات پرداخته است.

گفتنی است، ده نمکی چندی پیش درباره اخراجی های 3 گفت: امیدوارم سیاستمداران طاقت طنزهای اخراجی های 3 را داشته باشند.

مسعود ده‌نمکی کارگردان این فیلم در گفت‌ و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: لوکیشن اول ما در منزلی مسکونی واقع در پیچ   شمیران خواهد بود که طی دو روز در آن جا فیلمبرداری خواهیم داشت و بعد به معابر و مناطق مختلف تهران خواهیم رفت.

وی لوکیشن اصلی «اخراجی‌ها 3» را یک آسایشگاه جانبازان اعلام و اظهار کرد: 30 درصد این فیلم در این مکان که بازسازی شده است فیلمبرداری می‌شود.



ده‌نمکی زمان فیلمبرداری «اخراجی‌ها 3» را دو ماه پیش‌بینی و اظهار امیدواری کرد که این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایش ‌شود. وی درباره‌ی حضور بازیگران جدید در این فیلم گفت: یک بازیگر از «اخراجی‌ها 1» و چهار بازیگر مطرح جدید به کار اضافه خواهند شد.

ده‌نمکی با بیان این که با همه بازیگرانی که نیاز داشتیم قرارداد بسته‌ایم، خاطرنشان کرد: قرارداد بازیگران با رقم بسیار معقولی بسته شده و عدم حضور بعضی بازیگران گذشته به اقتضای فیلمنامه برمی‌گردد.

این کارگردان که در این فیلم برای اولین بار تهیه کنندگی را نیز تجربه می‌کند اظهار کرد: این کار بسیار شلوغ و با پروداکشن قوی است که این شرایط تولید را سخت‌تر می‌کند، ضمن این که تمام هزینه‌های فیلم توسط بخش خصوصی تهیه شده است.

وی «اخراجی‌ها 3» را با «اخراجی‌ها 1 و 2» از لحاظ مضمون بسیار متفاوت دانست و گفت: «اخراجی‌ها 3» طنز سیاسی است و به شرایط بعد از جنگ برمی‌گردد و فیلمنامه آن بر اساس مطالبات مردم نوشته شده و امیدوارم بعد از ساخت فیلم‌هایی که با مردم شوخی شده، این بار که با سیاست شوخی می‌شود، سیاستمداران طاقت آن را داشته باشند.

وی احتمال ساخت «اخراجی‌ها»ی بعدی را منتفی ندانست و گفت: آینده بسیار تاثیرگذار و شرایط بازیگران هم در آن دخیل است. هنوز معلوم نیست که پرونده‌ی «اخراجی‌ها» با این فیلم بسته شود.


شنبه 89 آذر 13 , ساعت 6:59 عصر

وقتی آنجلینا جولی ناجی ایران و اسلام می‌شود!!

اینجاست که آنجلینا جولی وارد می‌شود و از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری می‌کند...
به گزارش جهان هالیوود با ساخت فیلمی‌هدفمند به نام "SALT" به کارگردانی"فیلیپ نویس" یکبار دیگر در خدمت دستگاه سیاسی و اطلاعاتی ایالات متحده قرار گرفت.
در این فیلم جدید بازار پرجنجال و امپریالیستی هالیوود که در ژانر اکشن سیاسی قرار می‌گیرد "آنجلینا جولی" بازیگر آمریکایی نقش اصلی را ایفا کرده و به ناجی جهان اسلام تبدیل می‌شود. حوادث این فیلم به سرعت شکل می‌گیرد و پر از صحنه‌های متعدد تعقیب و گریز است.
سناریوی فیلم که بر اساس اهداف اطلاعاتی ساخته شده از آنجا جالب می‌شود که یک جاسوس روسی در ماموریتی از جانب کرملین مامور حمله هسته‌ای به تهران و مکه با استفاده از کلاهکهای اتمی‌آمریکا از خاک این کشور می‌شود تا با این اقدام علاوه بر کشتن میلیونها مسلمان خشم جهان اسلام را از آمریکا برانگیزند.
به گزارش فرارو اینجاست که قهرمان آمریکایی فیلم با بازی آنجلینا جولی وارد می‌شود و از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری می‌کند.
فیلیپ نویس کارگردان استرالیایی تبار فیلم "سالت" به ساخت فیلم‌های جاسوسی در هالیوود مشهور است.
در همین رابطه مشرق هم نوشت:"اولین سالت" یک مامور سازمان سیا است که در یک ماجرای جاسوسی و تروریستی درگیر می شود که طی آن بخش هایی از گذشته و زندگی خانوادگی اش فاش می شود، او می کوشد تا جلوی کسانی را که می خواهند با حمله به تهران و مکه مسلمانان را علیه آمریکا بشورانند، بگیرد.
یک فیلم در چند نما
نمای داخلی از زندانی در کره شمالی، ماموران کره ای زنی را برای شکنجه می آورند، زن لباس رنگ روشنی بر تن دارد که خون در جای جای آن شتک زده است. در کنار مکالمه های ماموران به زبان کره ای صدای زن شنیده می شود که در حالی که ناله می کند به زبان انگلیسی بی وقفه می گوید من جاسوس نیستم. فیلم سینمایی سالت اینگونه اغاز می شود.
این فیلم که به کارگردانی فیلیپ نویس فیلمساز استرالیایی تبار در سال 2010 آماده اکران شده و در تابستان امسال به روی پرده رفته است داستان زنی است که در سازمان سیا به عنوان جاسوس مشغول به کار است.او در ماموریتی که در کره دارد با یک حشره شناس آشنا می شود و به او دل می بندد. زمانی که این خانم جاسوس که اسمش "اولین سالت" است دستگیر می شود، مایک، یعنی همان حشره شناس به آب و آتش می زند تا او را نجات دهد و سرانجام موفق می شود تا از طریق عریضه نوشتن به کنگره دولت آمریکا را مجبور کند تا سالت را با کره مبادله کند. این ها همه مربوط به دو سال پیش از شروع داستان می شود.
سالت که حالا با مایک ازدواج کرده در سالگرد ازدواجش با مایک با یک جاسوس روس رو برو می شود که به سازمان سیا آمده تا پرده از یک توطئه تروریستی که قرار است توسط یک جاسوس روسی عملی شود، بردارد.
"واسیلی ارلف" داستانی را تعریف می کند که مربوط به پروژه ای سری در دوران جنگ سرد بوده است که بر طبق آن کودکانی از پدر و مادرشان دزدیده می شدند و تحت اموزش های سخت جاسوسی قرار می گرفتند و زبان انگلیسی را به عنوان زبان مادری می آموختند. سپس آنها توسط سرویس جاسوسی روسیه شوروی به داخل آمریکا انتقال داده می شدند و در خانواده های آمریکایی بزرگ می شدند تا در زمان مقتضی عملیات مورد نظر را علیه اهداف آمریکا اجرا کنند. ارلف می گوید در حال حاضر یکی از این جاسوس ها که در زمان کودکی به آمریکا انتقال یافته و نام اصلی و روسی او "چنکوف" است ماموریت دارد تا رئیس جمهور روسیه را ترور کند. رئیس جمهور روسیه قرار است تا برای شرکت در مراسم تشییع جنازه معاون رئیس جمهور آمریکا به نیویورک بیاید.ماموران سازمان سیا در ابتدا ادعاهای ارلف را جدی نمی گیرند، اما همین که بازجو که کسی نیست جز خود اولین سالت می خواهد اتاق بازجویی را ترک کند، ارلف مدعی می شود که چنکوف کسی نیست جز سالت. کشاکش داستان از همین نقطه کلید می خورد. روسا و همکاران سالت به او شک می کند و او بلافاصله بعد از ایراد این اتهام به یاد شوهرش می افتد، سالت به همکارانش هشدار می دهد که جان همسرش در خطر است و ممکن است او توسط جاسوسان روسی به گروگان گرفته شده باشد تا او را مجبور به کاری کنند. ارلف هم می گوید سالت یکی از همان بچه هایی است که در کودکی به عنوان فرزند پدر و مادر آمریکایی که در سفارت آمریکا در روسیه کار می کردند، جا زده شده است. البته این اتفاق بعد از مرگ این دو آمریکایی افتاده است. همزمان همکاران سالت بررسی می کنند و در می یابند که پدر و مادر سالت در سال 1988 در مسکو در یک تصادف رانندگی کشته شده اند و سالت در همان سال به آمریکا بازگشته است. همین تطابق شک ها را جدی تر می کند. همزمان سالت همچنان با شوهرش تماس می گیرد اما هیچ دسترسی به او پیدا نمی کند. ارلف در حال انتقال از دست ماموران فرار می کند و ناپدید می شود، و همزمان سالت نیز فرار می کند.
ماجر از این قرار است که ارلف، در واقع همان کسی است که پروژه تربیت جاسوس از دوران کودکی را تربیت می کرده است. او حال می خواهد با ترور رئیس جمهور روسیه و پس از آن رئیس جمهور آمریکا باعث راه افتادن جنگ بزرگی در جهان شود تا شاید یک بار دیگر اتحاد شوروی احیا شود. سالت پس از فرار از دست ماموران سیا پروژه ترور رئیس جمهور روسیه را اجرا می کند و رسانه ها اعلام می کنند که رئیس جمهور روسیه در راه بیمارستان کشته شده است. سپس بعد از اتمام موفق آمیز این پروژه با ارلف ارتباط گرفته و او را در یک کشتی در حوالی نیویورک می بیند. در این دیدار فیلم نشان می دهد که ماجرا واقعیت داشته و سالت که نقش او را آنجلینا جولی بازی می کند، بواقع دختری روس بوده که در پروژه ارلف به آمریکا فرستاده شده است. همه کودکان اموزش دیده که حالا بزرگ شده اند در کنار ارلف قرار دارند. ارلف پس از دیدن سالت او را با نام روسی اش یعنی چنکوف صدا می کند و ازدواج او را غلط توصیف می کند؛ سالت می گوید این کار را برای پوشش انجام داده و لی در حالی که این جمله را بر زبان می آورد شوهرش را می بیند که در دست افراد ارلف اسیر است و در مقابل چشمانش وی کشته می شود. سالت در ادامه متوجه می شود که قرار است از طریق یک سرهنگ ناتو که از افراد ارلف است به کاخ سفید نفوذ شده و در انجا رئیس جمهور امریکا ترور شود. سالت پس از آگاهی از نقشه ارلف و همه افرادش را به انتقام مایک، همسرش کشته و به سراغ سرهنگ می رود. سرهنگ نیز یکی از همان کودکان دست آموز ارلف است. او برای سالت توضیح می دهد که در ان شب باید رئیس جمهور آمریکا را در کاخ سفید ترور کند.سرانجام سالت به داخل کاخ سفید راه پیدا می کند و درست زمانی به پناهگاه رئیس جمهور می رسد که در پاسخ به اقدام روسیه در فعال کردن سلاح های هسته ای سلاح های هسته ای آمریکا نیز فعال شده است.وقتی سالت به پشت در اتاق کنترل می رسد با رئیس خودش در سازمان سیا مواجه می شود که همه اطرافیان رئیس جمهور را کشته و تازه می فهمد که رئیس او نیز یکی دیگر از همان کودکان است و با این تفاوت که او بزرگتر از سالت است و سالت او را تا به حال ندیده، رئیس سالت از پشت شیشه ضد گلوله پناهگاه می گوید که مساله ترور رئیس جمهوری آمریکا نیست بلکه مساله حمله هسته ای به دو شهر بزرگ و پر جمعیت است؛ که اتفاقا از شهرهای مهم مسلمانان نیز هستند، "تهران" و "مکه"رئیس سالت می گوید اگر این حمله صورت بگیرد دست کم 9 میلیون نفر می میرند و همه مسلمانان جهان نسبت به آمریکا خشمگین می شوند و آمریکا را مسئول این ماجرا به حساب می آورند.سالت بالاخره در کش و قوسی موفق می شود که از این حمله اتمی بهتهران و مکه جلوگیری کند.

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ