سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت به درون انباشته از خوراک وارد نمی شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:15 عصر

سونی اریکسون (برای همه مدل ها)


در صورت خرید نقدی در فاکتور نهائی ، قیمت 3,783 تومان محاسبه خواهد شد.


مجموعه نرم افزاری با نام های مختلف برای سونی اریکسون و سایر گوشی ها به بازار عرضه شده که غالبا توسط افرادی بی اطلاع از نحوه کارکرد آنها تهیه گردیده


سونی اریکسون (برای همه مدل ها)


3،900 تومان
خرید کن


تولید کننده: بازار موبایل



عرضه کننده: بازار موبایل



شرح کالا: "مجموعه نرم افزاری با نام های مختلف برای سونی اریکسون و سایر گوشی ها به بازار عرضه شده که غالبا توسط افرادی بی اطلاع از نحوه کارکرد آنها تهیه گردیده و با کیفیتی پایین و بدون ارائه توضیحات هر نرم افزار بوده و خریدار هیچ استفاده ای از آن نبرده و هزینه ای را بیهوده متحمل می شوند. سعی ما در این مجموعه بر این بوده است تا هر فردی با تهیه این مجموعه قادر به استفاده از آن باشد و متناسب با نیاز خود از طیف وسیع نرم افزارهای ارائه شده در آن بهره ببرد و هر مدلی گوشی سونی اریکسونی داشته باشد، بتواند نرم افزار متناسب با آن را جستجو نموده و نصب نماید.



-----------



این مجموعه شامل تم های زیبا، نرم افزارهای کاربردی، پخش کننده های مختلف موسیقی و فیلم، بازی های متنوع، آهنگ های زیبا، نقشه ها، پس زمینه ها ، آنتی ویروس ها، فرهنگ لغت ها، مبدل های فرمت، نرم افزار های کامپیوتری مرتبط با موبایل، محافظ صفحه نمایش، پس زمینه های زیبا، تصاویر متحرک موبایل، تصاویر اس ام اسی، دفترچه راهنمای برخی گوشی ها و ... می باشد. با نصب برنامه های مختلف این مجموعه از قابلیت های حیرت انگیز موبایل خود استفاده نموده و لذت وببرید.



-----------



برخی از مزایای این مجموعه عبارتست از: 1) قابلیت جستجو و پیدا کردن سریع نرم افزار مورد نیاز از طریق اتوران مجموعه 2) دسته بندی بر اساس نوع گوشی ها و نوع کاربرد نرم افزارها 3) توضیح نرم افزار ها 4) اتوران زیبا با سبکی جدید 5) کیفیت و کمیت بالای مجموعه و در عین حال قیمت پایین آن 6) نسبتا جامع بودن و کامل بودن نرم افزارهایی که تاکنون برای گوشی های سونی اریکسون ارائه شده است. این مجموعه حاصل ماه ها تلاش گروهی متخصص در زمینه موبایل می باشد، رضایت مشتری اولین هدفی است که دنبال شده است.



سیستم موردنیاز: "CPU: Intel Pentium IV 2000 or Higher RAM: 512 MB Hard Disk Space: 500 MB CD-ROM: 42 X Video Memory: 32 MB "


نام کالا : سونی اریکسون (برای همه مدل ها)     قیمت : 3,900 تومان

کد : mobile4     تعداد مشاهده : 3393     وزن : 130 گرم     فروشنده : 1


تخفیف :   »»   3,900 تومان   »»   در صورت خرید نقدی در فاکتور نهائی ، قیمت 3,783 تومان محاسبه خواهد شد.


3،900 تومان
خرید کن



لیست کل یادداشت های این وبلاگ