سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه ویژگی در هر که باشد ایمانش به کمال رسد : خرد، بردباری و دانش . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:17 عصر

FIFA 2010(فیفا 2010)


در نهایت انتظارها به سر رسید و نسخه ی اصلی فیفا 10 جهت سفارش علاقه مندان آماده شد. از هم اکنون علاقه مندان به بازی بسیار مهیج و دوست داشتنی فیفا 10 میتوانند نسخه ی اصلی آن را سفارش اینترنتی داده و ظرف مدت کوتاهی درب منزل تحویل بگیرند و مبلغ آن را به مامور پست بپردازند.


در ادامه به معرفی یکسری از ویژگی های نوین بازی فیفا 10 و امکانات فوق العاده ای که به آن افزوده شده است، می پردازیم.


FIFA 2010(فیفا 2010)


4،700 تومان


خرید کن




بازی فیفا برای اولین بار در سال 1994 توسط شرکت کانادایی EA Sport برای کنسول های سگا و نینتندو عرضه شد. در سالی که قرار بود بازیهای جام جهانی برای اولین بار در ایالات متحده برگزار شود. با تکنولوژی نه چندان پیشرفته آن زمان بازی فیفا 94 با نام رسمی FIFA International Soccer بین گیمر های کنسول های سگا و گیم بوی محبوبیت خاصی پیدا کرد جایی که در سالهای قبل آن بازی های فوتبال که از سوی شرکت های تکمو ارائه شده بود ابدا در این حد کاربر پسند نبودند. بازی فیفا 95 نیز پس از یک سال منتشر شد ولی آغاز حرفه ای فیفا از زمانی بود که کنسول PS محصول سونی به جهان گیمینگ معرفی شد و شرکت الکترونیک آرتز با حمایت از گروه سازنده فیفا یعنی EA Sports توانست از جمله پیشگامان سازنده فوتبال گیم برای این کنسول باشد ساخت بازی فیفا تا سال 98 بر روی کنسول های مختلف دهه 90 ادامه یافت تا اینکه با ارائه نسخه پیشرفته سیستم عامل ویندوز 98 از سوی مایکروسافت باعث شد افق جدیدی در مقابل بازی های رایانه ای نمایان شود تا قبل از آن کامپیوتر به عنوان یک کنسول و پلتفورم آنگونه که هم اکنون سراغ داریم تلقی نمی شد. و صرفا امکان بازی با کامپیوتر به عنوان یک مزیت اضافی در آن محسوب میشد اما با پیشرفت گرافیکی سیستم های رایانه ای فیفا 99 با کیفیت و گرافیک متحول گرانه ای بر روی سیستم های کامپیوتری خود نمایی کرد به طوری که دیدن چنین بازی فوتبال به شکل 3 بعدی همگان را شگفت زده کرده بود. اوج پیشرفت فیفا در ارائه نسخه کامپیوتری و قابل اجرا روی سیستم عامل ویندوز 98 بازی فیفا 2000 بود که تلفیقی از زیبایی و دقت و پرداختن به مسایل واقعی فوتبال از قبیل امکان ترانسفر شدن و ساخت و طراحی بازیکن بودالبته این ابتدای کار فیفا در زمینه ساخت بازی های 3 بعدی با کیفیت بالا بود و در سالهای پس از آن شاهد بازیهای متعددی بودیم که محصول EA Sports بودند و در واقع بعد از آن بود که EA همه ساله با ارائه 2 بازی در سال تا به امروز پیش آمد.از سال 2007 با ظهور کنسول های نکست جنریشن (نسل بعد) شاهد هنر نمایی فیفا نکست بودیم که متاسفانه تا به امروز برای PC هیچگاه نسخه نکست ارائه نشده و ما کماکان منتظر ارائه نسخه نکست برای PC هستیم. امسال شاهد هفدهمین قسمت از سری بازی های محبوب و تحسین شده فیفا هستیم. نسخه 2009 بازی مورد توجه بسیاری از سایت ها و مجلات قرار گرفت و همچین فروش بیش از 8 میلیونی نسخه 2009 هم حاکی از محبوبیت اون هستش! پارسال بازی تحت دو ویرایش منتشر شد یکی Next-Gen که برای کنسول های نسل جدید ( PS3 و X360 ) بود ودیگری هم current-gen که برای pc و ps2 بود و نسخه Wii هم گه کاملا متفاوت با بقیه بود! خوب بگذریم امسال پائول هوساک دیگه بر روی نسخه PC کار نمی کنه ولی دیوید راتر همچنان در صدر طراحان نسخه نسکت هستش! که تغییر تیم سازنده نسخه PC می تونه نوید بخش باشه! ولی اونچه که مشخص هستش تیم سازنده نسخه PC با نسخه های PS3 و X360 تفاوت داره!


چندی پیش Santiago Jaramillo از طراحان گیم پلی بازی چندی از اطلاعات ضمن و مختصر از این بازی و در فروم رسمی این بازی قرار داده بود که در زیر اونا رو مرور می کنیم


عنوان ویدیو گیم: FIFA Soccer 10


ناشر: الکترونیک آرتز


گروه تولید: EA Sports


ژانر: ورزشی (فوتبال)


تاریخ عرضه: 2 اکتبر 2009 (دهم مهرماه 1388)


پلتفرم ها: PS3 , Xbox360 ,PS2 , PC ,Wii , Mobile , IPhone , Nintendo DS , PSP


درجه ESRB





صداگذاری


صدا در بازی فیفا همیشه خوب بوده است . صدای تماشا گران بسیار طبیعی خواهد بود و اگر بازی در زمین شما باشد تماشاگران تیم شما را تشویق می کنند و باعث تقویت روحیه تیمی شما می شوند ولی اگر بازی در زمین حریف باشد بر عکس خواهد بود .صدای گزارگشر هم که مثل همیشه عالی خواهد بود . تغییری که در این بخش اضافه شده است این است که در بخش Manager Mode گزارشگر درباره اخبار و شایعات و نتایج بازی های دیگر اطلاعاتی را می گوید و در نوع خود بسیار جالب می باشد .


نام کالا : FIFA 2010(فیفا 2010)     قیمت : 4,700 تومان
خرید   FIFA 2010(فیفا 2010)
کد : 51080482^13     تعداد مشاهده : 2466     وزن : 130 گرم     فروشنده : 1


4،700 تومان


خرید کن



لیست کل یادداشت های این وبلاگ