سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناز خود بگذار و کبر از سر به در آر و گور خود را به یاد آر . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 88 بهمن 22 , ساعت 4:40 عصر

زمانی که نیاز دارید تا کامپیوتر را تمیز کنید بستگی به محیطی دارد که کامپیوتر در آن کار میکند مثلا کامپیوترهایی که در اماکن عمومی کار میکنند باید هر ماه تمیز شوند. اما کامپیوترهایی که در منزل مورد مصرف قرار میگیرد شاید در یک فاصله زمانی 6 ماهه نیاز به تمیزکاری داشته باشند. اگر هنگام کار با کامپیوتر سیگار میکشید یا محیط کار کامپیوتر، پرگرد و خاک است باید هر دو ماه یکبار آنرا تمیز کنید. اما بطور معمول توصیه میکنم تا هر 6 ماه یکبار کار تمیزکاری داخل کامپیوتر انجام شود.


ادامه مطلب...

پنج شنبه 88 بهمن 22 , ساعت 4:40 عصر
برای بالا بردن سرعت دانلود:1- بر روی جای خالی از دسکتاپ راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.
2- تب Desktop را برمیگیزینیم.
3- بر روی دکمه Customize Desktop کلیک میکنیم.
4- در پنجره باز شده به تب Web می رویم.
5- بر روی دکمه Properties کلیک میکنیم.
6- در پنجره باز شده به تب Download می رویم.
7- سپس تیک گزینه Limit hard-disk usagefor this page to را میزنیم.
8- بعد در مقدار فیلد Kilobytes را به عدد 9.000 تغییر میدهیم.
9- در پایان OK را زده و خارج میشویم.

پنج شنبه 88 بهمن 22 , ساعت 4:40 عصر
Stellar Phoenix windows Data Recovery v4.1.0.1
پاک شدن اطلاعات از سیستم ها یکی از مشکلاتی می باشد که همیشه در صورت بروز ، گریبان گیر کاربران سیستم ها می شود . از دست دادن اطلاعات در بسیاری از مواقع ممکن است موجب بروز مشکلات زیادی برای یک شرکت و یا یک فرد شود. به عنوان مثال اگر اطلاعات تجاری مربوط به یک شرکت بر اثر آلوده شدن هارد سیستم به یک ویروس مخرب از بین رود ، مشکلات مالی و تجاری زیادی برای شرکت مورد نظر به وجود خواهد آمد. حتی ممکن است اطلاعات موجود بر روی سیستم توسط یک کارمند ناراضی از سیستم حذف شود. در چنین مواقعی مدیران سیسستم ها می توانند در صورت وجود فایل های پشتیبان از آن ها برای بازگردانی اطلاعات استفاده نمایند و در صورت نبود فایل های پشتیبان می توان از برنامه های بازگردانی اطلاعات استفاده نمود.
http://img2.pict.com/d1/44/a4/1119970/0/000e05895b15d.jpg
ادامه مطلب...
پنج شنبه 88 بهمن 22 , ساعت 4:40 عصر
هموطن- برای این کار ابتدا باید وارد رجیستری ویندوز شد Start\Run\Regedit. با استفاده از این آدرس می توان عکسی را در قسمت نوار ابزار مرورگر قرار داد: HKEYCURRENTUSER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar متغیری به نام Backbitmap از نوع String می سازیم و در آن آدرس فایل BMP را به آن می دهیم. توجه داشته باشید که فایل مورد نظر باید از نوع BMP باشد.
پنج شنبه 88 بهمن 22 , ساعت 4:40 عصر
اگر ISP شما در ارائه خدمات خود چند شماره استفاده می کند و در مواقعی ، برخی از شماره های آن اشغال می باشند و
از دادن شماره تلفن جدید ، به صورت ممتد خسته شده اید ،آن را به شماره گیر ویندوز واگذار کنید .
از طریق آدرس زیر :
My Computer > Contrlol Panel > Intenet Option > Connections > Settings > Peroperties
و پس از آن ، Alternates را کلیک کنید . حال در پنجره جدید که باز می شود ، با کلیک بر دکمه add ، شماره های جدید را اضافه نمایید .
بدین طریق ، شماره گیر در صورت اشغال بودن هر یک از خطوط به سراغ شماره یا خط بعد می رود و دیگرمجبور نخواهید بود که به صورت دائم شماره را به صورت دستی وارد نمائید.

پنج شنبه 88 بهمن 22 , ساعت 4:40 عصر
مودم رایانه برای کارهای مختلفی قابل استفاده است و اکثر کاربران می خواهند از تمامی قابلیت های آن استفاده کنند. یکی از توانایی های عمده ی مودم ویژگی شماره گیری و برقراری ارتباط است. در صورتی که می خواهید کامپیوتر خود را به یک تلفن همه کاره تبدیل کنید از نرم افزار PC Telephone 6.0 استفاده کنید. این نرم افزار کوچک و در عین حال مفید و قدرتمند این توانایی را به شما می دهد تا رایانه خود را به یک تلفن برای شماره گیری و برقراری تماس، انتقال اطلاعات از طریق خطوط تلفن و ارسال و دریافت نامه های صوتی و فکس تبدیل کنید. این برنامه امکانات مختلفی همچون قابلیت برقراری انواع ارتباط PC-to-PC,PC-to-Phone/Fax and Phone/Fax-to-PC، نمایش شماره تلفن فرد تماس گیرنده با شما، پشتیبانی از عملیات های Call waiting , call Divert، ابزار تعیین زمان برای برقراری ارتباط تلفنی و یا ارسال فکس به صورت خودکار، دارای ابزار منشی تلفنی و ... را دارا می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PC Telephone 6.0:
- امکان برقراری ارتباط صوتی از طریق کامپیوتر
- امکان ارسال و دریافت فکس
- نمایش شماره تلفن شخص تماس گیرنده
- ثبت تاریخچه کلیه تماس ها
- امکان ضبط مکالمات
- سیستم ویژه ی انتقال تماس ها
- قابلیت انتقال تماس ها
- سیستم منشی تلفنی
- امکان برنامه ریزی زمانی جهت ارسال فکس بصورت خودکار
- برقراری ارتباط PC to PC, PC-to-Phone, Fax and Phone, Fax-to-PC
- و ...

تبدیل کامپیوتر به تلفن و فکس با نرم افزار PC Telephone 6.0
پنج شنبه 88 بهمن 22 , ساعت 4:40 عصر


ساخت و طراحی عکس و تصاویر همواره یکی از بهترین سرگرمی ها و در بعضی موارد یکی از بهترین راه های کسب درآمد می باشد. طراحان عکس هر روزه به دنبال شیوه های جدید طراحی و به دنبال ایده های نو برای پیشرفت در کار خود هستند. سایت های مختلف طراحی? همیشه در این زمینه بهترین نتیجه را برای کاربرانی که به دنبال این موضوع می باشند فراهم می کنند. همچنین شرکت های مختلف نرم افزاری نیز امروزه به این نیازهای طراحان توجه کرده و اقدام به تولید نرم افزارهایی می نمایند که این ایده ها و طراح های جدید را در اختیار دسته کاربران طراح خود قرار می دهد.


در این مطلب قصد معرفی نرم افزاری را داریم که برای ساخت عکس و طراحی چهره ها از روش تقریبا جدید استفاده می کند.


 Mosaic Creator Professional نرم افزاری است که کاربران به کمک آن می توانند تصویر مورد نظر خود را به وسیله تصاویر و آیکن های کوچک بسازند. این نرم افزار با دریافت عکس و تصویر مورد نظر شما و به کمک ابزار موجود این امکان را می دهد تا تصویر متشکل ازآیکن های کوچک برای شما نمایش دهد. همان طور که از نام نرم افزار مشخص است این نرم افزار یک تصویر همانند یک تصویر موزاییکی کرده و در هر قطعه از این موزاییک ها از یک آیکن نرم افزاری استفاده می کند تا تصویر اصلی را باسازی و به صورت یکپارچه از آیکن ها تشکیل شده است ، ارائه دهد. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساخت فایل های تصویری به صورت موزاییکی می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید فیلم های خود را به صورت موزاییکی و با استفاده از افکت های مختلفی همچون افکت های ماتریکسی افکت گذاری نمایید. نمونه از یک فیلم که به این صورت ساخته شده را می توانید از اینجا دانلود کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت ساخت آلبوم های عکس به صورت گالری برای صفحات وب سایت ها می باشد. نمونه ای از این ویژگی را نیز می توانید در اینجا مشاهده کنید. ساخت نوشته های موزاییکی نیز از دیگر توانایی های این نرم افزار می باشد که می توانید نمونه آن را نیز در اینجا مشاهده کنید. این نرم افزار محصوالی از شرکت olej می باشد. 


از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:


- قابلیت ساخت فایل های تصویری به صورت موزاییکی


- توانایی ساخت نوشته های موزاییکی با استفاده از عکس ها


- تصحیح و ترکیب تصاویر به صورت خودکار


- همسان سازی آیکن ها با عکس به گونه ای که در شکل اصلی تصاویر تغییری ایجاد نشود.


- توانایی قرار دادن افکت های تصویری مختلف همانند Sharpen سازی تصاویر


- قابلیت ایجاد گالری های عکس برای صفحات وب


- دارای ابزار جادویی کاملا گرافیکی و اجرای مراحل کار به صورت قدم به قدم


- قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی تصاویر و مشاهده جز به جز آیکن ها


- توانایی تغییر آیکن ها به صورت جز به جز و تغییر یک آیکن به آیکن دلخواه


- دارای کتابخانه ای از آرشیو تصاویر زندگی


- قابلیت تغییر یک عکس به صورت دلخواه و جداگانه از کتابخانه نرم افزار


- قابلیت قرار دادن قاب و افکت های توری بر روی تصاویر


- قابلیت ذخیره سازی تصاویر به صورت HTML


- و ...




ادامه مطلب...

پنج شنبه 88 بهمن 22 , ساعت 4:40 عصر

جدیدترین Password و User Name های آنتی ویروس Nod32 برای آپدیت به تاریخ 2010/1/20 , 31 دی 1388 .

http://i269.photobucket.com/albums/jj44/downarchive2/2lat0s1.jpg
ادامه مطلب...

پنج شنبه 88 بهمن 22 , ساعت 4:40 عصر
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کنار تو با صدای حسام یاریار
این کار از لحاظ تنظیم
،کیفیت ، میکس و مستر قابل رقابت با آهنگ های روز دنیا می باشد که از این
حیث به طرفداران موسیقی الکترونیک و هاوس پیشنهاد می کنیم این آهنگ را از
دست ندهند.


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کنار تو با صدای حسام یاریار
ادامه مطلب...
پنج شنبه 88 بهمن 22 , ساعت 2:16 عصر

نقش تـربیتی بانوان در مقابله با آسیب‏های فرهنگی و اجتماعی
مقدمه
امروزه نقش مؤثر زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست زیرا زنان در فرهنگ‏سازی بیشترین نقش را دارند و همین نقش مؤثر و کلیدی، موجب شد که نوک تیز حمله دشمن در جهانی شدن و استحاله فرهنگی متوجه زنان جامعه گردد. آنان به خوبی دریافتند که اگر موفق به تغییر فرهنگ زنان یک قوم گردند، می‏توانند تمامیت فرهنگ آن جامعه را متأثر کرده و تغییر دهند. از این‏رو دشمن تمامی تلاش خود را مصروف تغییر فرهنگ زنان جامعه ما نمود و بر همگان روشن است همان طور که زنان قادر به سازندگی فرهنگ خانواده و جامعه می‏باشند به همان نسبت توان تخریب فرهنگ جامعه را دارند و طبیعی است که زنان جامعه از عمده‏ترین و تأثیرگذارترین عناصر مقابله با تهاجمات فرهنگی، می‏باشند.
اما اینکه زنان جامعه تحت چه شرایطی در مقابل فرهنگ بیگانه آسیب‏پذیر می‏شوند و به بیان دیگر، ریشه این همه ناکامی در عرصه فرهنگ و ذبح ارزشهای دینی و اخلاقی در قشر زنان در جامعه ـ که متأسفانه ما شاهد و ناظر آن هستیم ـ در کجاست و در چه موقعیت و با ایجاد چه زمینه‏هایی زنان بیشتر دچار آسیب‏های فرهنگی می‏شوند و امکان رویارویی با تهاجمات فرهنگی را از دست می‏دهند. این مسأله از ضروری‏ترین مباحثی است که باید به آن پرداخت.


ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ