سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها را هوایى است و روى آوردنى و پشت کردنى ، پس دلها را آنگاه به کار گیرید که خواهان است و روى در کار ، چه دل اگر به ناخواه به کارى وادار شود ، کور گردد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:16 عصر

گلدان چینی استوانه ای مشبک دکوری


گلدان چینی استوانه ای مشبک دکوری


28،000 تومان
خرید کن


ادامه توضیحات: "در دو رنگ: سفید-لاجوردی.

لطفاً در موقع سفارش در قسمت توضیحات ، رنگ مورد نظر را مشخص نمایید.

فروشنده: به کالا

"نام کالا : گلدان چینی استوانه ای مشبک دکوری     قیمت : 28,000 تومان
خرید   گلدان چینی 

استوانه ای مشبک دکوری
کد : 35040012^13     تعداد مشاهده : 321     وزن : 140 گرم     فروشنده : 13


28،000 تومان
خرید کن


شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:16 عصر

درباره الی - دانلود فیلم درباره الی + عکسهای فیلم
درباره الی - دانلود فیلم درباره الی
عکسهای فیلم درباره الی


درباره? الی عنوان فیلمی سینمایی ساخته اصغر فرهادی محصول سال 1387 ایران است.

خلاصه فیلم درباره الی :
داستان فیلم روایتگر زندگی چند خانواده‌است که برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور سفر کرده‌اند. دوستان احمد (شهاب حسینی) که پس از سال‌ها زندگی در آلمان به ایران بازگشته، به صورت پنهانی در تلاش هستند تا همسری را برای او بیابند. به همین خاطر، یک معلم مهدکودک به نام «الی» (ترانه علیدوستی) با دعوت سپیده (گلشیفته فراهانی)، به همراه دیگران به این سفر آمده‌است. اما پس از ناپدید شدن الی در ساحل دریا، ماجرا به یک تراژدی تبدیل می‌شود و هرکس در مورد این مسأله به قضاوت پرداخته و دیگری را مقصر می‌داند. تا آنجا که جمع به خاطر منافع خود، تصویری منفی از الی ارائه می‌دهند.

نمایش فیلم درباره الی در ایران :
درباره الی پیش از آغاز بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر، پیش از داوری هیات انتخاب، به دلیل بازی گلشیفته فراهانی در آن توسط مقامات وزارت ارشاد از جشنواره کنار گذاشته شد. گلشیفته فراهانی پس از بازی در فیلم مجموعه دروغ‌ ها و حضور در مراسم فرش قرمز نمایش فیلم بدون حجاب اسلامی، به‌طور غیررسمی ممنوع‌التصویر دانسته می‌شد. سرانجام پس از رایزنی‌های نهادهای غیر دولتی سینما و برخی داوران جشنواره و در پی درخواست مشاور امور هنری رئیس جمهور، محمود احمدی‌نژاد به وزیر ارشاد دستور حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر را صادر کرد و با تصمیم هیات انتخاب، به عنوان یکی از فیلم‌های بخش مسابقه برگزیده شد.
درباره الی برای نخستین بار در 19 بهمن 1387 در تهران نمایش داده شد. این اکران با استقبال زیادی رو به رو شد.
در حالی که فیلم از وزارت ارشاد پروانه? نمایش داشت و در برنامه? اکران نوروز قرار داشت و حتی با گروه سینمایی آفریقا قرارداد بسته بود به دلایل نامعلومی از اکران آن که قرار بود 28 اسفند صورت گیرد، جلوگیری شد. شنیده می‌شود شخص معاون سینمایی دستور این اقدام را داده که یکی از برترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران را در محاق توقیف فرو برده‌است.

شرکت در جشنواره فیلم برلین :
فیلم درباره الی به بخش نهایی و مسابقه پنجاه و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برلین راه یافت. پیش از نخستین نمایش فیلم در این جشنواره، حضور بازیگران زن ایرانی، در مقابل سینمای «برلیناله پالاست» با لباس‌هایی که برگرفته از طرح‌های سنتی با رنگ‌های شاد بود، مورد توجه خبرنگاران و عکاسان خارجی قرار گرفت.سرانجام این فیلم جایزه خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی را نصیب اصغر فرهادی کرد.

جشنواره ترایبکا :
در هشتمین دوره جشنواره فیلم ترایبکا در سال 2009، این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم داستانی‌ بخش بین المللی شد.

نظر منتقدان درباره فیلم درباره الی :
دیتر کسلیک مدیر جشنواره برلین این فیلم را نشانه‌ای از آغاز موجی نو در سینمای ایران دانست. خبرگزاری فرانسه از این فیلم به عنوان «درامی ایرانی که قلب‌ها را شکست»، یاد کرده‌است.
دیوید بوردول، از بزرگ ترین منتقدان و نظریه پردازان سینمای جهان به تازگی فیلم را دیده و آن را یک شاهکار و بهترین فیلم سال جهان تا به حال خوانده است.
ادامه مطلب...
شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:16 عصر

 


 دانلود فیلم سلطان عقرب


The Scorpion King




ادامه مطلب...

شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:16 عصر

محـصولی جدید که شستشوی ظروف را برای شما آسان نموده و شما را به این کار خـسته کننده عـلاقه مـند مینمــاید .


روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)


6،800 تومان
خرید کن


ادامه توضیحات: "هنـگامی که از روبو اسکاچ برای شــستن ظروف اســـتفاده میـکنید ، پوست دســتان شـمـا با مـایع ظرفـــشوئی تـماس نداشــته و از هـرگونه ایـــجاد حساسیت مصون میباشد . روبو اسکاچ در شستن ظروف باریک مانند لیوانها تحــسین شما را برمی انگیزد . در ضمن در مصرف مایع ظرفشوئی صرفه جوئی قابل توجـهی صورت میگیرد . روبو اسکاچ با طــراحی زیبا و منحصر به فرد برای اولین بار در خدمت شماست .
یکی از مشکلات شستشوی ظروف ، شستن ظروف باریک است زیرا دستهامعمولا قادر به شستن انتهای این ظروف نیست . روبو اسکاچ به خاطر طراحی خاص خود ، به آسانی تاانتهای این گونه ظروف مانند لیوانها را به خوبی تمیز نموده و رضایت کامل شما راتامین مینماید .

فروشنده: محصول خرید2

"نام کالا : روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)     قیمت : 6,800 تومان
خرید   روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)
کد : 51080192^93     تعداد مشاهده : 588     وزن : 140 گرم     فروشنده : 13


6،800 تومان
خرید کن


شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:16 عصر

ین تایمر زیبا که به شکل یک زود پز طراحی شده است علاوه بر زیبایی آشپزخانه به شما کمک خواهد کرد که دیگر نگران غذای خود نباشید


تایمر آشپزخانه قابلمه


4،900 تومان
خرید کن


ادامه توضیحات: "این تایمر بدون نیاز به باطری کار می کند و فقط کافیست آن را برای ساعت دلخواه خود بچرخانید و در ساعت معین زنگ می زند
سایز آن کوچک می باشد


فروشنده: نگین شاپ
"


نام کالا : تایمر آشپزخانه قابلمه     قیمت : 4,900 تومان
خرید   تایمر 

آشپزخانه قابلمه
کد : 51080131^160     تعداد مشاهده : 419     وزن : 140 گرم     فروشنده : 13


4،900 تومان
خرید کن


شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:16 عصر
کیت کاهش مصرف سوخت با گارانتی بیمه ایران
قطعه ای کوچک با قابلیتی بزرگ "
کیت کاهش مصرف سوخت


22،000 تومان
خرید کن


ادامه توضیحات: "وسیله ای برای صرفه جویی مصرف سوخت که همیشه در موتور خودرو شما خواهد ماند
طرز کار از طریق ایجاد میدان مغناطیسی و یونیزه کردن ذرات بزرگ سوخت
بدون نیاز به سرویس و نگهداری
بازگشت سرمایه خرید اولیه حداکثر تا سه ماه
جایگزین مناسبی برای مکمل های شیمیایی بنزین
مزایا: افزایش شتاب و قدرت خودرو
کاهش آلودگی هوا
روانتر شدن عمل احتراق
کاهش صدای موتور
کاهش دمای موتور
تمیز شدن مجاری سوخت
بدون نیاز به سرویس و نگهداری
ضد آتش و مقاوم در برابر تصادف
کاهش استهلاک موتور خودرو
مناسب انواع موتور با سوخت بنزینی، گازوییلی، CNGو LPG
قابل استفاده در موتورسیکلت، خودروهای سواری، اتوبوس، مینی بوس،کامیون، موتورهای کشاورزی، تراکتور و ...
1 سال گارانتی شرکت مهندسی نیکارو

فروشنده: پارسیم"



نام کالا : کیت کاهش مصرف سوخت     قیمت : 22,000 تومان
خرید   کیت کاهش مصرف سوخت
کد : 35040012^3     تعداد مشاهده : 652     وزن : 140 گرم     فروشنده : 13


22،000 تومان
خرید کن


شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:15 عصر

سبب شناسی عقب ماندگی ذهنی


                       اتفاقات دوران بارداری و زایمان


 


مطالعات نشان داده است که بین 6 تا 10 درصد ضایعات مغزی و درنتیجه عقب ماندگی ذهنی با وجود  پیشرفتهای علم پزشکی در هنگام زایمان رخ می دهد .


تولد زودرس


تولد زودرس یکی ازعوامل مساعد عقب ماندگی ذهنی است .


 


گاهی  ضایعات  مغزی وعقب ماندگی بر نوزاد عارض  می گردد  نارسایی   رشد هوشی  در  زایمانهای زود رس و قبل از موعد بیشتراست زیراهنوزسلسله اعصاب مرکزی کودک رشد کافی ندارد و کودک به دلیل  حساس بودن  طعمه  خوبی برای میکروبها است .


بعضی از امراض مادری (مرض قند،بیماری کلیوی) و ناهنجاری دهانه رحم   موجب  تولد زودرس نوزاد می گردند


تولد نارس


برخی از نوزادان هنگام تولد در حدود 5/2کیلو گرم یا کمتروزن دارند .این کودکان ممکن است دوره 9 ماهه جنینی را در رحم مادر طی کرده باشنداما با توجه به وزن کمی که دارند  بعنوان اطفال نارس تلقی می گردند .


به نظر سچر و دیگران نوزادانی که در طی دوران حاملگی رشد  ضعیفی دارند، به طور غیر عادی احتمال دارد در هنگام  تولد دچار مشکلاتی می شوند . چنین  حوادثی  احیانا“ موجب  برخی موارد  عقب ماندگی ذهنی  و اختلالهای  یادگیری یا بیقراری می شود . از میان خطرهای  بالقوه در این زمان می توان از نارسی، نرسیدن اکسیژن به سلولهای مغز و یرقان را نام برد.


گاهی به واسطه طول مدت زایمان و پیدایش شرایط نامساعد برای  جنین ، فشارهای غیر طبیعی بر نوزاد وارد می شود و  به اختلال ذهنی او منجر می گردد .


علل زایمانهای طولانی


عدم تناسب بین جمجمه کودک و لگن  مادر


مغز جنین به علت به تاخیر افتادن زایمان در حین عبور از لگن و مجرای زایمان ، صدمه دیده و ضایعات  تولید شده به عقب ماندگی ذهنی  و سایر  اختلالهای  روانی منجر می شود .


 ادامه مطلب...

شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:15 عصر

سونی اریکسون (برای همه مدل ها)


در صورت خرید نقدی در فاکتور نهائی ، قیمت 3,783 تومان محاسبه خواهد شد.


مجموعه نرم افزاری با نام های مختلف برای سونی اریکسون و سایر گوشی ها به بازار عرضه شده که غالبا توسط افرادی بی اطلاع از نحوه کارکرد آنها تهیه گردیده


سونی اریکسون (برای همه مدل ها)


3،900 تومان
خرید کن


تولید کننده: بازار موبایل



عرضه کننده: بازار موبایل



شرح کالا: "مجموعه نرم افزاری با نام های مختلف برای سونی اریکسون و سایر گوشی ها به بازار عرضه شده که غالبا توسط افرادی بی اطلاع از نحوه کارکرد آنها تهیه گردیده و با کیفیتی پایین و بدون ارائه توضیحات هر نرم افزار بوده و خریدار هیچ استفاده ای از آن نبرده و هزینه ای را بیهوده متحمل می شوند. سعی ما در این مجموعه بر این بوده است تا هر فردی با تهیه این مجموعه قادر به استفاده از آن باشد و متناسب با نیاز خود از طیف وسیع نرم افزارهای ارائه شده در آن بهره ببرد و هر مدلی گوشی سونی اریکسونی داشته باشد، بتواند نرم افزار متناسب با آن را جستجو نموده و نصب نماید.



-----------



این مجموعه شامل تم های زیبا، نرم افزارهای کاربردی، پخش کننده های مختلف موسیقی و فیلم، بازی های متنوع، آهنگ های زیبا، نقشه ها، پس زمینه ها ، آنتی ویروس ها، فرهنگ لغت ها، مبدل های فرمت، نرم افزار های کامپیوتری مرتبط با موبایل، محافظ صفحه نمایش، پس زمینه های زیبا، تصاویر متحرک موبایل، تصاویر اس ام اسی، دفترچه راهنمای برخی گوشی ها و ... می باشد. با نصب برنامه های مختلف این مجموعه از قابلیت های حیرت انگیز موبایل خود استفاده نموده و لذت وببرید.



-----------



برخی از مزایای این مجموعه عبارتست از: 1) قابلیت جستجو و پیدا کردن سریع نرم افزار مورد نیاز از طریق اتوران مجموعه 2) دسته بندی بر اساس نوع گوشی ها و نوع کاربرد نرم افزارها 3) توضیح نرم افزار ها 4) اتوران زیبا با سبکی جدید 5) کیفیت و کمیت بالای مجموعه و در عین حال قیمت پایین آن 6) نسبتا جامع بودن و کامل بودن نرم افزارهایی که تاکنون برای گوشی های سونی اریکسون ارائه شده است. این مجموعه حاصل ماه ها تلاش گروهی متخصص در زمینه موبایل می باشد، رضایت مشتری اولین هدفی است که دنبال شده است.



سیستم موردنیاز: "CPU: Intel Pentium IV 2000 or Higher RAM: 512 MB Hard Disk Space: 500 MB CD-ROM: 42 X Video Memory: 32 MB "


نام کالا : سونی اریکسون (برای همه مدل ها)     قیمت : 3,900 تومان

کد : mobile4     تعداد مشاهده : 3393     وزن : 130 گرم     فروشنده : 1


تخفیف :   »»   3,900 تومان   »»   در صورت خرید نقدی در فاکتور نهائی ، قیمت 3,783 تومان محاسبه خواهد شد.


3،900 تومان
خرید کن


شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:15 عصر

پلیور با طرح گربه


پلیوری بادوام با طرحی زیبا و جذاب و بافتی بی نظیر مناسب برای سنین 2 تا 5سال


پلیور با طرح گربه

23,900 تومان
خرید پلیور با طرح گربه

ادامه توضیحات: "پلیوری بادوام با طرحی زیبا و جذاب و بافتی بی نظیر مناسب برای سنین 2 تا 5سال با مارک ice land برای زیبا تر شدن کودک دلبند شما

فروشنده: محصول خرید2"


نام کالا : پلیور با طرح گربه     قیمت : 23,900 تومان


کد : 51080192^105     تعداد مشاهده : 802     وزن : 140 گرم     فروشنده : 13


23,900 تومان
خرید پلیور با طرح گربه


شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 6:15 عصر

رخت آویز شگفت انگیز


آیا از مشکل کمبود جا برای لباسهای خود رنج می برید و همیشه دوست دارید کمدی مرتب و تمیز داشته باشید تا به راحتی لباسهای خود را پیدا کنید


رخت آویز شگفت انگیز


10,000 تومان
خرید تی شرت استین بلند پسرانه با طرح windows Vista


ادامه توضیحات: "ما مشکل کمبود جا شما را حل کرده ایم با این رخت آویز های شگفت انگیز لباسهای شما نظم گرفته و شما لذت خواهید برد
با خرید این مجموعه شما 8 جالباسی دریافت خواهید کرد که هر کدام 5 جا برای آویزان کردن لباس دارند پس شما می توانید 40 لباس را در فضایی کم جا بدهید

فروشنده: محصول خرید2


نام کالا : رخت آویز شگفت انگیز     قیمت : 10,000 تومان
کد : 51080192^332     تعداد مشاهده : 813     وزن : 140 گرم     فروشنده : 13


10,000 تومان
خرید تی شرت استین بلند پسرانه با طرح windows Vista


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ